آ
-
آمیختۀ بازاریابی
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
ا
-
ارتباط اجتماعی پایدار
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
ارزیابی
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
ارزش برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
استراتژی
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
اصالت برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
اعتماد مشتریان
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
الگوریتم KNN
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]
ب
-
بازاریابی چابک
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی حسی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی دیجیتال
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی محتوایی"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی ورزش
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی ورزش"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی ورزشی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابیورزشی
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
باشگاه
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
باشگاه های ورزشی
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
بهزیستی معنوی
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
پ
-
پردازش شناختی
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
پیش بینی
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]
ت
-
تأمین مالی
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
تبلیغات دهان به دهان
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تحلیلمحتوا
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
تصویر ذهنی برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تقلیلگرایی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
توسعه
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
توصیه عمیق"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تئوری داده بنیاد"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
ج
-
جامعه شناسی ورزشی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
جذب شناختی"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ح
-
حامی مالی
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
حق پخش
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
د
-
دانش مشتری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
درگیری رفتاری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
دلبستگی عاطفی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
ر
-
رشته ورزشی فیزیک
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
رضایتمندی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
رفتار خرید
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
رفتار مصرفکننده
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ز
-
زیورآلات ورزشی
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
ش
-
شبکه های اجتماعی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
شبکههای اجتماعی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
ص
-
صنعت
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
ع
-
عملکرد
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
ق
-
قصد خرید مجدد
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
ک
-
کالای ورزشی جعلی
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
کسب و کار الکترونیکی ورزشی"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
کلید واژهها: نقدکتاب
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
گ
-
گراندد تئوری
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
م
-
ماندگاری
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
محصولات ورزشی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مدیریت
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مدیریت باشگاه
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مدیریت ورزشی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مدیریت ورزشی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مزیت رقابتی
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مشتریان
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مصرف کننده ورزشی"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ن
-
نیت رفتاری
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
نظریه چند پایه
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
نوآوری باز
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
و
-
وفاداری
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
وفاداری به برند
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
ه
-
همآفرینی ارزش
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
همنوآوری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
هوادار
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد